Nawigacja
Jak zaczÄŚÄĄ - poradźcie!
| Jak zaczÄŚÄĄ - poradźcie! | sebbie | 2008-02-11 22:42:05 |
|---|---|---|
| Mieszkam w UK (jestem Polakiem), jestem specjalistÄŚ IT (programistÄŚ seniorem). Jakie moÅźliwoÅ›ci dajÄŚ USA, szczegÃłlnie pod wzglÄ™dem: 1) pozwolenia na pracÄ™ (tylko legalnie mnie interesuje z racji wykonywanego zawodu) 2) wizy + ubiegania siÄ™ o staÅ‚y pobyt pÃłÅºniej. Dodam, Åźe pracujÄ™ od 8 lat w zawodzie, angielski znam bardzo dobrze. Poradźcie rodacy! | ||
| Tytuł postu | Autor | Data |
|---|---|---|
| sebbie | 2008-02-11 22:42:05 | |
Mieszkam w UK (jestem Polakiem), jestem specjalistÄŚ IT (programistÄŚ seniorem). Jakie moÅźliwoÅ›ci dajÄŚ USA, szczegÃłlnie pod wzglÄ™dem:
1) pozwolenia na pracÄ™ (tylko legalnie mnie interesuje z racji wykonywanego zawodu)
2) wizy +... | ||
| katee2003 | 2008-02-25 19:41:08 | |
czesc
Moja rada to zacznij szukac z GB jakiejs firmy ktora Cie zasponsoruje tutaj w Stanach bez tego nie ma szans na pobyt. Napierw bede Cie sponsorowali na wize pracownicza a jak im sie spodobasz to zaproponuja ci sponsorowanie na green card, ale to dlugi... | ||
| sebbie | 2008-03-10 01:33:51 | |
DziÄ™ki za odpowiedź. W UK jest bardzo duÅźe zapotrzebowanie na informatykÃłw i bardzo niechÄ™tnie wysyÅ‚ajÄŚ kogoÅ› do pracy poza granice kraju. DziÄ™ki za info i popatrzÄ™. DostaÅ‚em informacjÄ™ z ambasady USA, Åźe... | ||
Wyszukiwarka serwisowa
Ciekawe miejscawięcej

Dolina Yosemite - POLECAM!Sama dolina ma ok. 7 mil - otaczają ją bardzo strome skały, poprzecinane żyłami wodospadów. W dole można podziwiać piękne łąki - po prostu cud!. Turystów sporo, ale park jest na tyle duży, że nie rzucają się w oczy:)- Amerykańskie Muzeum Historii Naturalnej
- Dom Ernest Hemingwaya
- Obserwatorium Willis Tower

Dodaj miejsce
Doceniasz niecodzienny klimat? Znasz fajne miejsca?
Chcesz pokazać je innym?
Imprezywięcej
PRZYSYŁAJCIE DO NAS ZDJĘCIA
Stopka